HR LÖN

Uppdatering 2020-06-30 Tjänsten är tillsatt.

Du ansvarar för företagets personal- och löneadministration. Du ser till att vi följer lagar och avtal och det är även du som har kontakt med vår arbetsgivarorganisation gällande vårt kollektivavtal.

I dina arbetsuppgifter ingår även följande:

Uppdatering av personalhandbok och policyer

Kompetensplanering

Rehabiliteringsärenden

Systematiskt arbetsmiljöarbete, brandskyddsarbete

Administration av tidrapporterings- och lönesystem

Registrering och betalning av leverantörsfakturor

Övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi söker en mycket noggrann och välorganiserad person som är självgående och har eget driv. Vi vill att du har några års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Tjänsten är 80% av heltid. Placering i Stenungsund.

Tjänsten ska tillsättas 2020-08-01. Kontakta gärna Fredrik Vedin på 070 222 49 55 eller Victoria Vedin 070 655 97 22 om du har frågor.

Skicka din ansökan omgående till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..

Urval sker löpande.